Thursday, April 5, 2007

Say2 muisti jo!!

Say2 muisti jo ja tässä lähetyksensä.
Lähetys saapui jo eilen, mutta en ole päässyt päivittämään sängyn pohjalta.

Kivoja papereita, myöskin sitä hohtavan hopeaa ;) Laimakuvia, namia :p nappeja ja pitsiä!! Ja vielä pääsiäis atc -kortti :)
Ja nyt heti perään, en nirsouttani tai ilkeyttäni...mutta tuo autokarkki ei valitettavasti sovi mun suuhuni, siis koonsa puolesta varmasti sopis mutta kun siin on liivatetta...
Anteeksi kun näin marisen, mariseminen ei ole trakoitukseni, tarkoitukseni on olla kiitollinen saamastani :) Ajattelin nyt kuitenkin sanoa. Apua, toivottavasti et saa kammoa minusta..."vaikea tyyppi" :D

Tanjuskan lähettämät leimakuvavaihdot. Tämä vaihto oli Hiekkaoliivin järjestämä.


*****
Tauti ei ota hellittääkseen, eilen illalla taas 39,3 kuumetta...jo se nyt on per*ele!! Toistaiseksi vaan minä ja 3v8kk poikani sairastetaan. Miehelläkin lämpö kateissa jo.
Mä piipahdan tässä kohta lääkäriin ihan muuten vaan, ankaran pääsäryn vuoksi oikeestaan mut sinne ottavat ja ainakin kai tulehdusarvot otetaan...ettei ole päässyt ne koholle.

5 comments:

Anonymous said...

Kiitos ihanista korteistasi ja leimasinkuvista, löytävät kyllä heti käyttöä :) Eilen lähtivät omat korttini ja kuvani sinnepäin matkalle. Voimia tervehtymiseen!

Anonymous said...

Vitsin hienot paperit se SAY on sulle löytänytkin! Mä vasta kuolailen muiden saamisia ja odottelen omiani :)

Anonymous said...

Ei huolta! Minä kyllä koitin tutkia sitä autokarkin tuoteselostetta, ja mietin että onkohan liivatteella joku "koodi" kun sitä ei siinä lukenut, vai lukiko?!

- SAY2 -

Marguetta said...

Hei, askarteluhirmu ;-)!

Sä olet kyllä niin mahtavan aktiivinen asskartelun kanssa, et kateeksi käy. Hehe! Mä olen päättänyt nyt pääsiäisen aikaan ottaa itseäni niskasta ja tehdä loppuun sulle kortit. Ajatukset on olleet jossain kaukana Atc-puuhista... Mut siis jospa ensi viikosta vihdoin saisit postia.

Käyhän tutustumassa myös tyyssijassa musavaihtoon! Kai lähdette miehenne kans mukaan?!?!?!

Anonymous said...

Moikka:)

Toivottavasti paranet pian ja mukavaa pääsiäistä koko perheelle!.

Arvaas kuka kuolaa noita vanhoja autokarkkejeja heh.
Niitä on aina ostettava Suomen lomilla:D.

-Puukkis