Wednesday, August 1, 2007

RockRockRock....



Huomasin sekä Maissin että Sarin blogissa minulle annetut blogitunnustukset. ISO kiitos!!! Tämä on kunnia :)

Aloitin blogin kirjoittamisen parisen vuotta sitten. Oma blogini ehti täyttää vuoden, ehti täyttää toisenkin...meille ehti syntyä toinen lapsi, esikoinen ehti kasvaa jo (aika) isoksi pojaksi, ehti mennä 100 000kävijän raja rikki...ja sitten päätin aloittaa uuden blogin vain sen takia etten kyllästytä neulomisesta pitäviä lukijoitani :)
Aluksi olin varma ettei tämä blogini kiinnosta ketään ja meinasin jo hylätä koko Askarteluvuoren.
Nyt tämä blogi on kummiskin mulle ykkösblogini (jos ei kumminkaan niin rakas kun esikoiseni....) ja mukava huomata että täällä käy ihmisiä, mukava huomata että olen päässyt askarteluineni ihan "vakavasti otettavaksi" (vai olenko?) ja erittäin hinoa nähdä muissa blgeissa linkki omaan blogiini :)

Heille minä haluan ojentaa napin:

Hopeaseitti

Onks pakko jos ei taho?

EllaEliisa

2 comments:

Anonymous said...

Olet tietenkin vakavasti otettava!!Sulla on hienoja ATCkortteja ja olet blogilistalla suosikeissani :)

Anonymous said...

Korttisi saapuivat tänään, kiitoksia!