Tuesday, October 21, 2008

Lasinalus deco???

EDIT 29.10.08: Anteeksi kiroilu :) Deco löytyi ja jatkaa taas matkaansa!!

TÄMÄ deco täytyy kai todeta surullisesti kadonneeksi ellei ilmoitusta ala tulemaan :´(
Kyllä suoraan sanottuna VITUTTAA!!!!! Ei ollut pitkä tän decon kierto.

*****

Meneillään on tällähetkellä Kaisuliinan kanssa muhkea "mini"kirja vaihto, joka toimii myös joulukalenterina, eli 24 sivua koristeltavana.
Pidän näistä tekemistäni 4 x 4 sivuista joulukuussa blogissani joulukalenterin :) Elijoka päivä aukeaa luukku, ajalla 1.-24.12.

8 comments:

Mummukka said...

NO voi hitto..mä jossain vaiheessa mietinkin että milloinkahan tämä tulee. Ymmärrän että veetuttaa..
Mä sain muuten ATC-kiertokortin perjantaina.

Anonymous said...

Voi että... onpa tosi ikävää! Minäkin kovasti odottelin tätä decoa tulevaksi :( Ei siis ainakaan mulle asti kerennyt ikinä :( Toivottavasti vielä jostain esiin putkahtaisi :)

Anonymous said...

Elä hättäile, mie annoin miehelle selekään jo :) Pistätkö miulle seuraavan osoitteen niin tunkaisen tuon postiin huomenna.

vikke* said...

Ihanko totta :D :D
Ihana ylläri, pistän postia!!!

.....mies parka :)

Mummukka said...

Hieno juttu, lähden huomenna reissuun mutta jos se ehtii tulla sillä välin niin teen sen sitten viikonloppuna.

Anonymous said...

Moikkis,
Minä täällä jo panikoin että haukattiinko liian suuri pala! Noh, toivottavasti tykkäät minun tekemistä sivuista. Onhan tää aika jännä juttu! :)

vikke* said...

Ei mun mielestä liian isoa palaa, mutta iso kylläkin :)
Ehkä tulee tän jälkeen kylläiseksi *heh*

Pau said...

Vikke moi, ehkä sinua piristää pikku ylläri blogissani;)