Sunday, February 24, 2008

Altered Postcard deco...I miss you!!

EDIT. 28.2.08 DECO ON LÖYTYNYT ja MATKAA KOTIIN :)

Niin....Altered Postcard decoani olen kaipaillut.
Olen ihastellut kaikkien osallistujien tekemiä kortteja heidän blogeissaan ja niin mielelläni ihailisin niitä hypistelemällä.

Mutta...deco ei ole saapunut takaisin :(

Viimeinen havainto decosta on päivätty sähköpostilla 11.11.2007 ja viimeinen sivu on tehty 28.12.2007

Missä olet, oi armaani?
Minulla on ikävä sinua...

Jottei nyt ihan kuvattomaksi postaus jää, niin tässä sarja lentäviä esineitä / tavaroita. Kortit laitoin jo Flickrin vapaisiin kortteihini. Vapaana siis ovat, pitää tarkistella onko jokin varattuna tuolla Flickrissä. Ja taas kerran mietin kannattaako ilmoitella kahdessa paikassa korteista samaan aikaan :)


Flying key VARATTU!


Flying pens


Flying stamps


Flying boots 1/2


Flying boots 2/2

5 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Hmm.. Eikö mun mailit tuu sulle perille ollenkaan? Kirjoittelin sulla uudestaan ja laitoin sen tulemaan kahdesta eri osoitteesta. Hö. Jos ne ei tuu perille niin kirjoitan sulle oikean kirjeen! :)

vikke* said...

KAISULIINA: On se tullut!! Sori etten ole vastannut, en oo kerinny viikonloppuna. Vastaan paremmalla ajalla. sorisori.

Anonymous said...

Sinulle on poimittavaa blogissani http://www.millam.vuodatus.net/blog/1141581

Anonymous said...

Ei mitään kiirettä! :) Minä vaan luulin etteivät oo tullut perille.