Wednesday, April 11, 2007

Minirallia

Pääsiäisen aikana osallistuin kahden kierroksen verran Hiekkaoliivin Miniralliin. Ekana parikseni sattui Vanilla ja aiheeksi pullakahvit. Aihe oli jokseenkin haastava, eka ei meinannu välähtää mitään...mutta sitten kun aloin etsiskellä sopivaa matskua niin aihe aukesi ja sitä olikin kiva tehdä :D



Tässä siis mun pullakahvini.

Tokalla kierroksella parikseni osui Lila ja aiheeksi pentu/poikanen. Tähän mä en meinannu keksiä en sitten mitään...kunnes muistin leimailuvaihto kuvani ja Tanjuskan leimailuista oli apua ;)


Tässä omat poikaseni.
Jos joku ihmettelee, miksi ekassa kortissa hiirulainen on pää alaspäin, niin kerrottakoon että tuo on diakuva kehys...tuo tarra joka on siinä ympärillä. Et siks :)
Tassun jälki leimat ovat Johannalta vaihdon kautta tulleita ja taustapaperikin on häneltä taannoisen materiaalivaihdon yhteydestä.

Samat aiheet Vanillalta ja Lilalta tässä yhteiskuvassa. Kiitokset molemmille!!

3n äiti ihmetteli kommenteissaan, missä säilytän kaikkea askartelutavaraa. Ajattelin selventää tätä. Mutta näin heti alkuun (jos vaikka mieskin sattuis lukemaan) todettakoon että mä en kamalan järjestelmällinen ole. Tykkään kyllä et on joku järjestys mutta saatan unohdella esim. tuonne keittiön pöydälle nämä kaikki kansioni ja laatikkoni...pyrin kuitenkin nykyään että tavarat ovat näiden sisällä.

Näissä kansioissa mulla on yksittäisiä papereita, kollaasikuvia vihkosina ja arkkeina...yms.

Näissä kansioissa tuossa alempana on muovitaskuissa lajiteltuina tarroja ja pieniä koristeita, raaputuskuvia, kiiltokuvia...ja on näissäkin joitain paperiarkkeja.

No siinä ylemmässä mustassa on sit kaikki atc korttini. Vaihtoina tulleet ja joitain oma tekemiäni joita en ole vaihtoon kelpuuttanut tai jotka olen muuten vaan halunnut säästää.

Nämä laatikot on tälläkin hetkellä keittiön pöydällä. Ylemmässä on leimailutarvikkeet, leimasintyynyt ja leimasimet, jotka on kätsysti tyhissä cd koteloissa.
Alemmassa on muita tarvikkeita; kuumaliimapistooli, liimat, kartongit, napit ja nauhat....yms.
Jos kuvaa klikkaa isommaksi niin paljastunee että siellä on kyllä kaikkea muutakin. Tapanani on askarrellessani hieman sotkea paikkoja, vaikka ne kuinka olisivat järjestyksessä :)

Tuo savinen juttu tuossa laatikon vieressä on poikani ideoima ja minun toteuttama dinosauruksen pää :D :D Pojan mielestä siitä tuli tosi hieno!

3 comments:

Anonymous said...

Tervehdys!!

Toivottavasti siellä voidaan jo paremmin =D

Onko sinulla paljon leimasimia? Olen niitä katsellut vähän "sillä silmällä" mutta en ole uskaltanut hankkia, ettei vain tulisi sellaista mikä sinulla jo on...

-SAY2-

vikke* said...

Moikkis Saykkis :)

Ei mulla kovin montaa ole. Oikeestaan nuo joilla olen leimaillut vaihtoihin ja niiden lisäksi muutama valokuvaleimasin ja taustoja. Yksi atc kortin taakse tuleva leimasin, jossa tekijä jne.

Et osta vaan ;)

Omani olen ostanut pääasiassa Finnstampersilta ja Hiekkaoliivista, eli jos muualta oot kattellu niin sit mul ei ainaskaa ole :)

Anonymous said...

No niin, tuli uteliaisuuteni tyydytettyä! Kiitos vaan kansioesittelyistä! Ja siitä, että kerroit kuitenkin, ettet ole järjestelmällinen... Lohdutti! =)

3:n äiti