Wednesday, February 21, 2007

Hiekkaoliivin atc 9

Vaihdettiin 3 korttia aiheilla Villieläimet, Kotieläimet ja Vapaa aihe.

Villieläimet kortistani tuli vahingossa yksikkö muotoinen, villieläin. Huomasin erehdyksen vasta pakatessani kortteja. Muistiinpanoissa luki ihan oikein monikossa mutta olin tehnyt yksikössä. Mua harmitti tää ja olin aivan varma että mokasin nyt :( Mutta pistin kortin menemään silti...

Tässä perus kotieläimiä. Kaikilla meillä varmaan on kotona kissan lisäksi myös porsas ja kana :D


Vapaa aihe tuli taikuudesta. Olin just saanut postista uusia kollaasiarkkeja Hiekkaoliivista niin pitihän niitä päästä heti testailemaan.Kortin tausta on Ikean valmiskortista leikattu ja tuo tarrallinen kangasnauhakin on Hiekkaoliivista. Upeita ne heidän nauhatarrat!!
Jäin vaan miettimään oliko Vapaa aihe kuitenkin eläinaiheinen...mutta itse ymmärsin sen täysin vapaana.


Kortit vaihtuivat Nannulin kanssa. Hän teki mulle seuraavanlaiset:
Suosikkini näistä on tuo Villieläin kortti :) Muutkin ovat kivoja, hevostyttönä mulle iskee myös hepatkin!

1 comment:

Anonymous said...

Hei Vikke! Häiritsen sinua haastella blogissani ;)