Sunday, February 18, 2007

Ai niin

Ikeasta löysin valmiskortteja jotka ajattelin leikellä atc-kokoon ja tuunata korteiksi. Nuo tumma pohjaiset käsintehdyt paperiset kortit ja kuoret on ihania!!
Tilasin myös niitä ihania papereita joista mainitsin tässä postauksessa.

Ja sitten kortteja joita en ole muistanut näyttää.

Blogiton Tuula lähetti mulle nää 2 korttia vaihtareiksi. Kivat perhosaiheiset!


Jo-hanna lähetti mulle yllärinä tämän kortin. Olin tehnyt hänelle atc rallissa vahingossa 2 korttia ja hän sit teki mulle viel tän ;)

2 comments:

Anonymous said...

Noista Ikean korteista saa varmaan kivat pohjat moneen korttiin, enpä ole itse tullut tuota ajatelleeksi :)

vikke* said...

No mä kattelin Ikeasta jotain askartelusälää, muttei siel ollu mitää papereita tms. niin heti heräs joitain idiksiä noista korteista...ei tosin ihan kaikista ;)